22:53 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مقابله با کرونا

اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم
نماد برتر- در پی هجوم مسافران به کیش و قشم در روزهای اخیر، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که وظایف محوله در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی پروازها انجام شده و اگر اعلام کنند آماده اعمال محدودیت در این زمینه نیز هستیم.
تردد از ساعت ۲۱ همچنان ممنوع/ لزوم تداوم رعایت پروتکل ها
نماد برتر- معاون استاندار تهران با اشاره به ارزیابی مطلوب از اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در سطح استان تهران بر لزوم استمرار هم افزایی در اجرای این طرح و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
وعده روحانی به انجام اولین مرحله واکسیناسیون کرونا تا پایان سال
نماد برتر- رئیس جمهور با اشاره به لزوم رعایت دستورات کرونایی پس از تزریق واکسن از انجام اولین مرحله واکسیناسیون تا پایان سال خبر داد و گفت: مرحله دوم و سوم در پاییز و بهار سال آینده انجام می شود.
تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان
نماد برتر- دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا با اعلام ۲۹ شهر نارنجی و قرمز از امکان تردد تهرانی ها در ۲۱۲ شهر زرد ایران و از امروز خبر داد .
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه به درخواست ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرایی شده و هر پرواز خارجی دیگری را نیز بخواهند تعلیق می‌کنیم.
هزینه اقتصادی شیوع کرونا در پایان سال سنگین‌تر است
نماد برتر- رئیس جمهور تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که رسیدن به روند کاهشی در اقتصاد، فرهنگ، آموزش و روابط اجتماعی جامعه بسیار سخت‌، پرهزینه‌ و زمان‌بر است؛ این در حالی است که به دلیل مراعات نکردن و برگزاری دوره همی‌های خانوادگی و مراسم ملی و مذهبی به سرعت شرایط بیماری تصاعدی می‌شود و احتمالاً با موج دیگری در بهمن و اسفند مواجه خواهیم بود.
تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه تولید آهن اسفنجی در زیرمجموعه فولاد مبارکه
نماد برتر- تولید آهن اسفنجی در شرکت فولاد سپید دشت طی نه ماهه سال جاری به‌رغم محدودیت‌های مقابله با کرونا به میزان ۱۰۱ درصد محقق شد.
دلار ۲۰۲۰ را صعودی تمام کرد
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزهای جهانی افزایش یافت.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
لحظه به لحظه به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها
نماد برتر- رییس جمهور با اشاره به کارشکنی‌های آمریکایی‌ها برای تهیه واکسن کرونا گفت: اینکه رهبری گفتند تحریم‌ها را بی اثر کنید، لحظه به لحظه دنبال این کار هستیم. هر لحظه پولی وارد کشور و کالایی صادر می‌شود ساعت‌ها برای این کار جنگیدیم.
دلار عقب رفت
نماد برتر- ارزش دلار مقابل تمامی رقبای اصلی کاهش پیدا کرد.
رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس و ۵ پیشنهاد برای اصلاحات
نماد برتر- دو کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس در سال جاری ، ۵ پیشنهاد برای اصلاحات مطرح کردند .
نگاهی به اموال و دارایی های بلوکه شده ایران توسط آمریکا
نماد برتر- اموال متعلق به بانک مرکزی در لوکزامبورگ اصلی ترین دارایی بلوک شده توسط آمریکا محسوب می شود.